Колеги помагаите смених турбото на колата и не върви както преди,значи старото турбо беше ГТ1749в купих същото със същите номера,обаче не стана захващането едруго наложи се да вземем от моето старо турбо чугуненото тяло и да сложим охлюва от новото турбо на него.Като го сложихме колата не върви както преди,дали не трябва да се надстрои нещо незнам колата е 145 ЖТД 99.Благодаря предварително.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Смяна на турбо
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеИнтересно... 1,9jtd не беше си с GT1544? Това GT1749V е с геометрия?
Comment
-
Първоначално публикувано от garner58 Покажи съобщениеда с ГТ1544 беше преди сега е с ГТ1749В с променлива геометрияAlfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеА тая "геометрия" има ли кой да я управлява?156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
значи колата е правена в италия вървеше като ненормална обаче турбото се скапа и така
---------- Post added at 12:11 ---------- Previous post was at 12:10 ----------
би трябвало като се смени турбото да върви по същия начин
---------- Post added at 12:16 ---------- Previous post was at 12:11 ----------
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеА тая "геометрия" има ли кой да я управлява?Last edited by garner58; d.m.y г., 12:15.
Comment
-
Между би трябвало и има,разликата е от небето до земята.
От това,дето си написал си мисля,че колата може и да е ремапвана в Италия.Това значи,че освен смяната на турбината и вързване на управлението и,нещо което е нямало при старата,трябва да се регулира новата турбина и да се мапва на ново,за да отговаря горивната карта на новите условия.Работата хич не е plug end play.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщениеКажи все пак какво стана! Идеята на форума е да се шерва информация.
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеМежду би трябвало и има,разликата е от небето до земята.
От това,дето си написал си мисля,че колата може и да е ремапвана в Италия.Това значи,че освен смяната на турбината и вързване на управлението и,нещо което е нямало при старата,трябва да се регулира новата турбина и да се мапва на ново,за да отговаря горивната карта на новите условия.Работата хич не е plug end play.
Comment
-
Колега това турбо е още по добро и ако си беше намерил майстор да ти го настрой колата ти щеше да върви дори повече... Трябвало е да се преправи електронното управление на турбото към механично както си е на старата турбина...AR 156 2.4 JTD 98' RED~200 bhp - EX
Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеМежду би трябвало и има,разликата е от небето до земята.
От това,дето си написал си мисля,че колата може и да е ремапвана в Италия.Това значи,че освен смяната на турбината и вързване на управлението и,нещо което е нямало при старата,трябва да се регулира новата турбина и да се мапва на ново,за да отговаря горивната карта на новите условия.Работата хич не е plug end play.
Около топлата перка има лопатки които се движат. Тези лопатки променят сечението на потокът изгорели газове което влиае на скоростта с която газовете достигат перката. Като пример същото е и с маркуч пръскащ вода ....като го затапим с палец струята става с малкосечение но с голяма скорост. Другото което става е че лопатките насочват изгорелите газове към външната крайната част на перката с което се осъществява по голям въртящ момент и перката по бързо се развърта. Когато лопатките са отворени струята на газовете е с ниска скорост и са насочени така че газовете да правят малък въртящ момент на перката. Колкото повече се увеличават оборотите, толкова повече се отварят лопатките и така се получава еднакво налягане на турбината при различно количество изгорели газове. Този вид турбини нямат уестгейт. Лопатките се задвижват от лостче чийто край е захванат отново към вакумно клапанче.Колата е готова с рециклирана турбина върви както преди,може и още малко да се преправи да върви повече,но не е хубаво за турбината.Поздрави.Last edited by garner58; d.m.y г., 19:16.
Comment
-
Първоначално публикувано от garner58 Покажи съобщение- VTG турбина. При този топ турбина (с променлива геометрия) регулирането на налягането НЕ става чрез Уестгейт клапан а по друг начин.
Около топлата перка има лопатки които се движат. Тези лопатки променят сечението на потокът изгорели газове което влиае на скоростта с която газовете достигат перката. Като пример същото е и с маркуч пръскащ вода ....като го затапим с палец струята става с малкосечение но с голяма скорост. Другото което става е че лопатките насочват изгорелите газове към външната крайната част на перката с което се осъществява по голям въртящ момент и перката по бързо се развърта. Когато лопатките са отворени струята на газовете е с ниска скорост и са насочени така че газовете да правят малък въртящ момент на перката. Колкото повече се увеличават оборотите, толкова повече се отварят лопатките и така се получава еднакво налягане на турбината при различно количество изгорели газове. Този вид турбини нямат уестгейт. Лопатките се задвижват от лостче чийто край е захванат отново към вакумно клапанче.Колата е готова с рециклирана турбина върви както преди,може и още малко да се преправи да върви повече,но не е хубаво за турбината.Поздрави.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от myato Покажи съобщениеМного безаварийни с ремонтираната турбина.Не и давай много зор и не дай боже,друг път да стане нещо,първо чети,питай и тогава скачай,щото метода "неволята учи" не е най-добрия.
Comment
Comment